party shit

(název podle jedné písničky od Monkey Business, kdyby někdo nevěděl, haha)

Koncerty, DJs, party, akce, festivaly, kluby... vždyť to je vlastně jedno, se správnými lidmi si to prostě užijete kdekoliv. Něco mi ale při těch akcích vždycky vrtá hlavou.

"Jak může ten člověk vydržet v mikině, proč mu není vedro jako mně? Jak to, že je ta holka tolik namalovaná, ale neteče jí řasenka, když já tady vypouštím duši při svých dokonalých tanečních kreacích?"

All black outfity, košile, klobouky, všechno to jsou skvělé kusy oblečení, ale jakmile se jde někam tancovat, perfektně slazené oblečení stejně jako zaplácané obličeje make-upem jdou někam mimo mě, protože...


Další věc... vymyslet čas, kdy dorazit. V tomhle jsem zastánce "radši pozdě než jako Sheldon", obzvlášť když ovládáte techniku "nacpat se do první řady a nasrat tím všechny okolo".

Nezapomeňte na to, že barmani si vás nikdy nevšimnou, když je budete jen zoufale pobízet pohledem. Základ je vytáhnout peníze a natáhnout ruku směrem k nim. Ano, minimálně ten Komenský na dvoustovce je v tuhle chvíli přitažlivější než vy.

Jo a milí nekuřáci, taky máte tak rádi naše klimatizované kluby? haha...

Takže asi radši budu chlastat drobky :D



Komentáře