moments | prague edition

Chodím Prahou a postupně se mi propojují její části dohromady. Tady za tím rohem jsem jednou byla na jídle a tamhle na druhé straně jsem posedávala na lavičce.
Jde snad být ještě víc očarovaná bytím? 
Být je být.
Proč musíme nad něčím tak zbytečně přemýšlet a nedělat to, co chceme?

Toužíš cestovat? Udělej to.
Cítíš se špatně? Řekni to.
Nepiješ kafe? Pij čaj.

Dělat všechno komplikovanější, než to je, se stává velkým trendem. Stejně jako nový seriál Netflixu: 13 reasons why (existuje vůbec někdo, kdo to ještě neviděl?). Co by si z něj měl každý vzít? Právě tohle... Že se zabýváme kravinami, nepozorujeme okolí, neposloucháme se a nevnímáme.

Ke štěstí stačí málo. Dovolit si být šťastný, protože ke štěstí důvod nepotřebujeme, ale pořád ho hledáme.
Když si tohle dovolíte, budete si všímat maličkostí a dokonce je i oceníte. Jestli ne, tak vás lituji, naučte se to.

Co z těch maličkostí baví mě? Pít kávu ze zvláštních kádinek, chodit v dešti, dělat crazy trapný photoshooty, bát se labutí a holubů, zapomenout na povinnosti, čuchat ke květům a psát tužkou v nejmenované pražské kavárně, která se teď stala mou nejoblíbenější.

Tak já dopiju a jdu.

(napsáno 17.4.) 




<a href="https://www.bloglovin.com/blog/18860411/?claim=5w7bcr7jp7r">Follow my blog with Bloglovin</a>

Komentáře